FAQ
DE MEEST GESTELDE VRAGEN
Voor alle vragen kan je mij een berichtje sturen via Facebook of Instagram. Ik zal je vraag zo snel mogelijk beantwoorden. De link naar de Facebook en Instagram pagina van The Family Label kan je vinden onderaan deze pagina.
Stuur mij hiervoor een berichtje met wat je graag wenst en in welke maat, dan kan ik nagaan of deze nog opnieuw zou binnen komen.
Allereerst bied ik mijn oprechte excuses aan. In beide gevallen vraag ik je vriendelijk om binnen 24 uur na ontvangst van je item(s) contact met mij op te nemen. Dit kan uitsluitend via een e-mail, inclusief foto's van het probleem of wat er mogelijk ontbreekt in je bestelling.
Dit betekent dat je het item nu al kunt bestellen op onze webshop, maar het pas later verzonden zal worden. Als de verzenddatum niet bij het item vermeld staat, ontvang je hierover later een e-mail van mij. Wat gebeurt er als je een bestelling plaatst met meerdere items, inclusief een pre-order item? Je gehele bestelling zal pas worden verzonden zodra het pre-order item bij mij is aangekomen.
De kleuren van onze producten kunnen afwijken van de daadwerkelijke productkleur. Dit komt door de instellingen van je computer en het type beeldscherm, die beiden invloed hebben op hoe je kleuren ziet.
Super leuk dat je wilt langskomen (hopelijk in je nieuwe kleren van The Family Label) voor een fotoshoot!
Je kan eenvoudig een fotoshoot aanvragen via onderstaande link. Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op!
Neen, helaas niet. The Family Label is uitsluitend een online webshop.
Heel veel shop plezier gewenst!
Helaas is het momenteel niet mogelijk om kleding te komen passen. Je kan je pakje wel binnen de 14 dagen terugsturen als er iets niet goed zit. Meer hierover bij 'Retourneren'.
Wanneer we een giveaway organiseren op onze Instagram- of Facebookpagina en daarbij een cadeaubon wegschenken, heeft deze een beperkte geldigheid. De waardebon blijft 3 maanden geldig! Na de bekendmaking van de winnaar vragen we om persoonlijk contact op te nemen met ons en geven we alle nodige uitleg + de code van de bon.
De bon is in 1x op te gebruiken en kan je niet gebruiken om andere cadeaubonnen aan te kopen.
Wat als de waardebon niet gebruikt wordt? Als de winnaar binnen de 3 maanden geen bestelling plaatst en niets van zich laat horen, vervalt de gewonnen waardebon automatisch.

